סדנת הכנה לכיתה א׳ וראשית הקריאה

אנשי חינוך והוראה מסורים תמיד מתמלאים בהתרגשות אין סופית כאשר הם מלווים ילדים לקראת כיתה א’, המהווה את יריית הפתיחה של המסע החינוכי והאישי שלהם. על מנת לדייק את תהליך ההכנה ולמקסם את התועלת שלו, יצרתי את סדנת ההכנה לכיתה א’ וראשית הקריאה – סדנה שבה אני מדריכה אנשי חינוך שאפתניים כיצד לטפח את אהבת תלמידיהם ללמידה כבר מגיל צעיר ולהכשיר אותם להצלחה.

הסדנה מתנהלת באופן פרטני, אחד על אחד, ומספקת את מגוון כלי ההוראה וטכניקות הלימוד הייחודיים של “שיטת ספיר”, כך שתוכלו להפוך לשותפי הלמידה הטובים ביותר של תלמידיכם.

במהלך סדנה סוחפת וממוקדת בת 3 שעות,

תצברו ניסיון מעשי ב"שיטת ספיר"

ותשלטו באסטרטגיות שישנו את חווית הלמידה של התלמידים מן הקצה אל הקצה:

בניית מודעות פונולוגית – נתעמק בעולם הצלילים, ההברות והחרוזים, ונבין כיצד ילדכם יוכל לתפוש את אבני הבניין של השפה בדרך פשוטה ויעילה.

העשרת אוצר המילים – נצא למסע של חקר מילים, במסגרתו נרחיב את אוצר המילים של ילדכם ונשפר את כישורי התקשורת שלו בסביבה. בין היתר, נחדד את יכולת ההבעה בעל פה כמו גם את כישורי השליפה.

פיתוח הבנת הנשמע – נפתח את כוח ההקשבה וההפנמה של ילדכם, ונבין כיצד לסייע לו לעקוב אחר הוראות ולהבין לעומק סיפורים ומסרים מורכבים, הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי.

הכרת האותיות – נדריך את ילדכם בעולם האותיות, תוך מתן דגש על מיומנויות זיהוי, שיום, וצליל, בדרך קלה, במטרה להחדיר אהבה לקריאה ולכתיבה כבר מגיל צעיר.

כתיבה – נלמד על אחיזה נכונה, סוגי קשיים נפוצים וכיוון כתיבה נכון, על מנת להפוך את מלאכת הכתיבה לפשוטה ומהנה יותר מאי פעם.

וזה לא הכל

בסדנה שלי אצייד אתכם באביזרי למידה ייחודיים ובערכה שפיתחתי, ערכת "חוויה באותיות", ואעניק לכם ליווי אישי שלי למשך חודש שלם, שבמהלכו תוכלו להתייעץ איתי גם לאחר שנגמרת הסדנה, ולשאול אותי כל שאלה שעולה על דעתכם.

עלות הסדנה

1450₪ למשתתף/ת*

משך הסדנה

סדנה אחת בת 3 שעות

מיקום הסדנה

קליניקה בחולון / ZOOM

* כולל מע״מ - תשלום מראש בעת קביעת מועד המפגש - ניתן לחלק לשני תשלומים

המלצות

מעוניינים להגדיר כבר עכשיו את מסע הלמידה של תלמידיכם ולמנף את דרכם להצלחה, תוך מתן דגש על חוויה, רגש והעצמה?

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר עוד היום, ויחד נלמד איך כל תלמיד יכול לממש את מלוא הפוטנציאל.