מרחב למידה

בעולם התוסס שבו חיים ילדינו, כל רגע הוא הזדמנות פז לצמיחה וגילוי. ברוח זו, ובניגוד לדעה הרווחת, אני מאמינה שלמידה ממש לא צריכה להיות רק משימה, אלא בעיקר הרפתקה מסעירה וחווייתית, מלאה ברגש, ואשר חותרת להעצמה של כל ילד וילדה. פילוסופיה זו היא אבן היסוד של מרחב הלמידה של ספיר אליאב – מרחב דיגיטלי חדשני, שמבוסס על “שיטת ספיר”, ואשר מגדיר מחדש את הנוף החינוכי של הילדים שלכם, והופך את חווית הלמידה שלהם למסע שובה לב של חקר ומשחק.

מפגש בלתי פוסק עם חוויות מרתקות

במרחב הלמידה של ספיר אליאב הילדים שלכם יוכלו לצעוד אל מעבר לגבולות הכיתה המסורתית וספרי הלימוד העתיקים אל ממלכה מרתקת, אשר בה שולטים ביד רמה הסקרנות והדמיון. אכן, מרחב הלמידה של ספיר אליאב מתהדר במגוון שופע של משחקים חינוכיים ואינטראקטיביים, אשר מעוצבים בקפידה על מנת למשוך את תשומת הלב השברירית של הלומדים הצעירים.

כל משחק ומשחק הוא למעשה עוד כלי הוראתי אשר עוצב בקפידה על פי עקרונות היסוד של “שיטת ספיר”, ואשר מגשים דרך לימוד שהיא לא רק איכותית ומעשירה, אלא גם קצרה, קולעת וחווייתית במיוחד.

קולקציית המשחקים מתיישרת בצורה חלקה עם המושגים הבסיסיים והעקרונות אשר נלמדים במארזי הקלפים, בערכות המשחק ובחוברות הלימוד הייעודיות של “שיטת ספיר”, ועל כן מדובר בהשלמה המיטבית של חוויית ההוראה והלמידה.

סקירה ממצה של כל חומרי הלימוד ההכרחיים

מתוך הכרה במרקם העשיר של סגנונות למידה ותחומי עניין המאפיינים מוחות צעירים, מרחב הלמידה של ספיר אליאב מאורגן בקפידה לפי אזורים מובחנים. בין האזורים השונים במרחב הלמידה של ספיר אליאב תוכלו למצוא אזור “חשבון” ואזור “שפה”, כאשר כל אחד מהם מכיל אין ספור נושאים חיוניים לקראת העלייה לכיתה א’.

באזור “חשבון” נלמד לא רק איך לכתוב מספרים, אלא גם נבין כיצד לזהות ולשיים אותם, נתמקד בספירה ומנייה, נעמיק בחיבור, בחלוקה ובמיון לקבוצות – וזו רק ההתחלה. באזור “שפה” נכיר את כל האותיות, נלמד מיומנויות כתיבה והבעה, נעשיר את אוצר המילים ונצא להרפתקה מילולית מפעימה. מעבר לכך, נעבור במרחבי למידה של דיוק, שטף קריאה, הבנת הנקרא ומיומנויות למידה, מה שמבטיח חוויית לימודים מקיפה וממצה.

התאמה אישית לכל ילד וילדה

עבורי, כל ילד הוא עולם ומלואו – לכל אחד מערך ייחודי משלו של כישורים, יכולות, תחומי עניין ואתגרים, אשר שונים משל חברו. לאור זאת, הצרכים הפרטניים של כל ילד לא רק ראויים לציון – הם ראויים לתשומת לב קפדנית ומעמיקה, ולהקשבה שאין לה קץ. אכן, בתחום החינוך, הכלה היא ערך עליון, ואף ילד אינו ראוי ליחס אחר על סמך קשיים שהוא עלול להיתקל בהם.

מתוך תובנה עמוקה זו נכנסת לתמונה “שיטת ספיר” – שיטה שנועדה לתת מענה לצרכים המגוונים של כל ילד, על מנת שהוא יוכל להתגבר על כל קושי ולממש את מלוא הפוטנציאל. במרחב הלמידה של ספיר אליאב, כל משחק ומשחק מבוסס על “שיטת ספיר”, ועל כן מתאים לכל ילד באשר הוא, לא משנה מהי נקודת המוצא שלו בתהליך הלמידה.

הצטרפו למסע ייחודי של למידה, דרך חוויה, רגש והעצמה

בנוף החדשנות של העידן הדיגיטלי הנוכחי, מרחב הלמידה של ספיר אליאב עומד כחלוץ אשר משנה את הדרך שבה ילדים לומדים וגדלים. מרחב הלמידה הזה הוא הרבה יותר מאוסף משחקים פשטני, זהו מסע טרנספורמטיבי שמעודד מוחות צעירים לאמץ את חדוות הלמידה ולהגשים את מלוא הפוטנציאל שלהם. צאו עוד היום למסע הלמידה המסעיר של "שיטת ספיר", על ידי הרשמה למרחב הלמידה הדיגיטלי הייחודי או לחילופין על ידי רכישה של חומרי למידה נבחרים, וכך תצללו אל מחוזות חדשים של למידה וחוויה.